Uhibbu ♥

In the name of Allah the most gracious and the most merciful , 
Assalamualaikum wbt .

Aku tak bermaksud nak hilangkan muka kau wahai Syasya . Percayalah .

Sudah sekian lama aku tidak menaip . Rindu ? None of you . I know . Kekangan masa dan network terbatas menyebabkan blog ini berhabuk . Bukan sudah benci cuma malas . Tiada apa yang ingin aku katakan . Hanya ingin memberitahu bahawa aku sangat sayangkan rakan rakan sekelas aku . Walaupun ada yang sengal sengal ayam tapi kalau mereka mati aku akan tetap tangisi permergian itu . Faham? 


They make me smile even just for a second .
Gambar ini di ambil sewaktu jamuan hari raya di sekolah yang tak berapa aku cintai , Technical Institution of Kuala Lumpur . Well , bukan semua yang supporting tapi yang majoritynya semua satu kepala . Yang tak pun 4 , 5 orang je . Jadi , ini menyebabkan aku sayang sangat nak tinggalkan diorang sebab berkemungkinan mesti berpecah bila dah form 5 nanti . 

This post is actually have no point . I'm just wanna say that I love them ♥ . I mean , Four Electrical One . Yes , them .

Us with Puan Haslindar Nor and Puan Azlina :)
Huda , Embren and classmate , Nabiha . Also the cute me . hihi .
Mereka lagi :)
The girls ♥
None of Photoshop . seriously .

We have our own family tree . It's for fun but it's such a real . Everything happens for a reason . So , they are  a reason why I am here and still breathing here .

Meet Nabil . He is stranger ♥ kgatal
That's all to say . Thanks for spend your time to reading this kinda shit . I know it's many photo than words but  ya , picture talks more than words . Wrong phrases , I know . Just ignore . Bye .  Assalamualaikum and love uols :)


Hik hok -..-



Hugs and kisses , 
MurniLavoisier ♥